Vorige
Volgende

Groei Stadsdistributie

Juni 2014 – Nieuwe opdrachtgevers zorgen voor groei.

Door de komst van nieuwe opdrachtgevers groeit het netwerk van stedelijke distributie bij G.SNEL aanzienlijk. Daartoe is de vloot bakwagens aanzienlijk uitgebreid in mei van dit jaar. Omdat het op heel korte termijn moest is dat in eerste instantie gedaan met een serie jong gebruikte en huurauto’s. De keuze van G.SNEL is zo veel mogelijk in grote trailers en citytrailers te vervoeren. Daartoe wordt elk nieuw adres via Google Maps getoetst op bereikbaarheid. Een enkele keer zitten we er naast en is het aan de behendigheid van de chauffeur om de zending toch goed af te leveren. Na hun stuurkunst leggen ze de laatste meters af met hun elektrische palletwagen. Alle bakwagens en distributie trekkers van G.SNEL zijn met schone EUR5 EEV en EUR6 uitgevoerd.

Met citytrailers wordt niet alleen de Randstad bediend. Ook de verder weg gelegen stedelijke gebieden als Brussel en Antwerpen. Naar Maastricht rijdt vrijwel dagelijks een LZV met twee city-trailers voor afleveringen in de binnenstad. Voor verschillende steden zoals Den Bosch en Amsterdam heeft G.SNEL een speciale ontheffing om met grotere trailers de stad in te rijden.

Juni 2014 – Nieuwe opdrachtgevers zorgen voor groei. 

Door de komst van nieuwe opdrachtgevers groeit het netwerk van stedelijke distributie bij G.SNEL aanzienlijk. Daartoe is de vloot bakwagens aanzienlijk uitgebreid in mei van dit jaar. Omdat het op heel korte termijn moest is dat in eerste instantie gedaan met een serie jong gebruikte en huurauto’s. De keuze van G.SNEL is zo veel mogelijk in grote trailers en citytrailers te vervoeren. Daartoe wordt elk nieuw adres via Google Maps getoetst op bereikbaarheid. Een enkele keer zitten we er naast en is het aan de behendigheid van de chauffeur om de zending toch goed af te leveren. Na hun stuurkunst leggen ze de laatste meters af met hun elektrische palletwagen. Alle bakwagens en distributie trekkers van G.SNEL zijn met schone EUR5 EEV en EUR6 uitgevoerd. 

Met citytrailers wordt niet alleen de Randstad bediend. Ook de verder weg gelegen stedelijke gebieden als Brussel en Antwerpen. Naar Maastricht rijdt vrijwel dagelijks een LZV met twee city-trailers voor afleveringen in de binnenstad. Voor verschillende steden zoals Den Bosch en Amsterdam heeft G.SNEL een speciale ontheffing om met grotere trailers de stad in te rijden.

Juni 2014 – Nieuwe opdrachtgevers zorgen voor groei.

Door de komst van nieuwe opdrachtgevers groeit het netwerk van stedelijke distributie bij G.SNEL aanzienlijk. Daartoe is de vloot bakwagens aanzienlijk uitgebreid in mei van dit jaar. Omdat het op heel korte termijn moest is dat in eerste instantie gedaan met een serie jong gebruikte en huurauto’s. De keuze van G.SNEL is zo veel mogelijk in grote trailers en citytrailers te vervoeren. Daartoe wordt elk nieuw adres via Google Maps getoetst op bereikbaarheid. Een enkele keer zitten we er naast en is het aan de behendigheid van de chauffeur om de zending toch goed af te leveren. Na hun stuurkunst leggen ze de laatste meters af met hun elektrische palletwagen. Alle bakwagens en distributie trekkers van G.SNEL zijn met schone EUR5 EEV en EUR6 uitgevoerd.

Met citytrailers wordt niet alleen de Randstad bediend. Ook de verder weg gelegen stedelijke gebieden als Brussel en Antwerpen. Naar Maastricht rijdt vrijwel dagelijks een LZV met twee city-trailers voor afleveringen in de binnenstad. Voor verschillende steden zoals Den Bosch en Amsterdam heeft G.SNEL een speciale ontheffing om met grotere trailers de stad in te rijden.

 

Historie